Projekty specjalne dla biznesu

Wieloletnie doświadczenie w pracy dla największych firm i znanych marek oraz kompleksowa międzynarodowa produkcja pozwalają nam na dostarczanie klientom biznesowym wysokiej jakości wydawnictw.

Zobacz, co możemy zrobić także dla Ciebie.

Zapraszamy do kontaktu

Marta Sowińska
tel: +48 668 06 52 29
tel: +48 668 06 52 29
marta.sowinska@egmont.pl

Książka, gra planszowa, audiobook jako prezent firmowy

kajko i kokosz

Jeśli poszukujesz niebanalnych prezentów firmowych, oferujemy wydanie książki , audiobooka, gry  lub gadżetu przygotowanego specjalnie dla Twoich  klientów.

My zaproponujemy  tytuły,  parametry techniczne oraz rozwiązania promocyjne.

Przykład:

Klient: International Paper
Realizacja: Wybrane komiksy z serii: Kajko i Kokosz
Czas: 2013 rok

Książka, gra planszowa, audiobook jako element kampanii reklamowej

McD_2

Nasze wydawnictwa podkreślą  walory twojego produktu. Nie bez znaczenia jest również fakt, że firma inwestująca poprzez książkę w rozwój swoich klientów zyskuje opinię odpowiedzialnej społecznie. Proponujmy  również rozwiązania marketingowe oraz wsparcie PR.

Przykład:

Klient: McDonald’s
Realizacja: Akcja „Czytam sobie” w sieci restauracji McDonald’s
Czas: listopad 2013

 

Książki z serii „Czytam sobie” były dodawane bezpłatnie przy zakupach zestawów rodzinnych, składających się z zestawu klasycznego i zestawu Happy Meal.

Założenia merytoryczne serii „Czytam sobie” zostały opracowane przez Edukacyjny Egmont w zgodzie z podstawą programową MEN. Książki z tej serii odpowiadają etapom rozwoju emocjonalnego i intelektualnego dziecka. Uwzględniają także manualne potrzeby początkującego czytelnika, czyli potrzebę śledzenia tekstu paluszkiem. Książki zostały napisane przez najwybitniejszych współczesnych polskich twórców literatury dziecięcej. O szatę graficzną cyklu zadbało grono najlepszych polskich ilustratorów. Seria „Czytam sobie” otrzymała honorowy patronat Biblioteki Narodowej.

Opinia klienta:

Akcję „Czytam sobie” przygotowano z myślą o promocji czytelnictwa wśród dzieciProgram ten to element akcji społecznej zachęcającej dzieci do odkrywania świata poprzez czytanie. Za pośrednictwem lokali sieci McDonald’s do najmłodszych trafiło 400 000 książek.

– Cieszymy się, że dzięki naszej skali działania możemy w tak efektywny sposób wesprzeć niezwykle pożyteczny projekt. Bazując na naszych wcześniejszych działaniach w zakresie promocji czytelnictwa wśród najmłodszych oczekujemy dużego zainteresowania zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Rozumiemy naszą rolę nie tylko jako popularnej marki i efektywnego dystrybutora, ale podmiotu zachęcającego dzieci do odkrywania swoich pasji i zainteresowań poprzez lekturę.  

Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.  

(z materiałów prasowych McDonald’s)

Branding na okładce książki, audiobooka lub opakowaniu gry

pudelko.indd

Opracujemy fabułę książki lub mechanizm gry planszowej promującej produkt klienta . Gotowe wydawnictwo wprowadzimy do obrotu w  naszych kanałach dystrybucji oraz wesprzemy promocyjnie.

Przykład:

Klient: Łazienki Królewskie
Realizacja: Gra planszowa dla Muzeum Łazienki Królewskie.
Czas: 2013 rok

Książki, audiobooki i gry planszowe jako element promocji sprzedaży

leibnitz

Publikacje dołączone do opakowań produktów klienta w punktach sprzedaży.

Przykład:

Klient: Bahlsen
Realizacja: Seria bajek dla marki Leibniz

 

Pięknie ilustrowane książeczki z bajkami Disneya były dołączane do dwupaku herbatników Leibiniz.

Kolekcje wydawnicze

mennica_2

Na specjalne zamówienia klienta przygotowujemy limitowane kolekcje.

Przykład:

Klient: Mennica Polska
Realizacja: Złota Kolekcja Disneya dla Mennicy Polskiej i sieci Empik.

 

Złota kolekcja Disneya składała się z:

  • 10. najpiękniejszych bajek Disneya wydanych w twardej, satynowej oprawie.
  • 10. monet tłoczonych w Skarbcu Mennicy Polskiej
  • Certyfikatów autentyczności monet
  • Pięknego futerału na kolekcję monet

Każda książka zawierała złotą monetę przygotowaną specjalnie dla tej limitowanej edycji projektu. Na aversie umieszczono wizerunki postaci z bajek Disneya, a na rewersie oficjalne logo Mennicy Polskiej.