Komiksy „Dungeons & Dragons” również gościły już na polskim rynku dwadzieścia lat temu, w postaci serii „Wrota burzy” i „W cieniu smoków”. Teraz wracają w zupełnie nowej odsłonie za sprawą wydawnictwa Egmont.
Dungeons and Dragons to nie tylko jeden świat, w którym rozciągają się tytułowe lochy i grasują tytułowe smoki. Światów tych, niekiedy połączonych ze sobą magicznymi przejściami, jest zatrzęsienie. Największą karierę zrobił prawdopodobnie świat Zapomnianych krain (Forgotten Realms), w którym rozgrywa się najwięcej gier komputerowych i o którym opowiada chyba najwięcej dodatków do gry fabularnej oraz powieści. Ale jest też popularny świat Greyhawk, Dragonlance, czyli kraina Smoczej lancy, pełen grozy Ravenloft, postapokaliptyczny Dark Sun, kosmiczny Spelljammer, szlachecki Birthright, eklektyczny Eberron i wiele, wiele innych.